Search:

Type: Posts; User: Claas

Page 1 of 32 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Postgame#280

    Thread: Guilt-trip Boq for fun and profit

    by Claas
    Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed hahahaha

    hahahaha
  2. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed HARD CLAIM JOAT WITH PEEK ON INSOMNIA VILLA ...

    HARD CLAIM JOAT WITH PEEK ON INSOMNIA VILLA


    GLGL
  3. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed vote with me or get gud

    Quote Originally Posted by sOHiJK (#249)
    Quote Originally Posted by Claas (#243)
    ##Vote sevenseas
    haha very funny
    vote with me or get gud
  4. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed would i change like that as a wolf? nope gl

    would i change like that as a wolf? nope

    gl
  5. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed sevenseas

    ##Vote sevenseas
  6. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed nope it doesnt I just agreed that taffy was...

    Quote Originally Posted by insomnia (#213)
    guys i think we should vote claas here, his line saying "taffy also a good wagon" feels prototypical to wolf him ime

    and in my eyes soh looks better rn and i lean the last there potentially. i am sticking to the easy world for now
    nope it doesnt

    I just agreed that taffy was wolfy. but voting out a new player that even randed the game day1 is pretty bad manner.

    also ppl cant vote me out when I dont vote the wolf if they also want to vote me out when I maybe didnt.

    if sohi flips wolf im gonna laugh

    from now on ill not vote them anymore coz teamplay is not for me
  7. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed correct

    Quote Originally Posted by sOHiJK (#194)
    claas you sr me because i said "herehere"
    correct
  8. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed soh saved themself by voting their scum mate ...

    Quote Originally Posted by sevenseas (#173)
    how do u think soh is scum when soh and boq hammer taffy

    are you mental
    soh saved themself by voting their scum mate

    that is my plausible explanation

    im not mental no. but thanks for suggesting it
  9. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed sOHiJK

    ##Vote sOHiJK
  10. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed 3 things wolfy opener wolfy vote on me to...

    Quote Originally Posted by Taffy (#118)
    Quote Originally Posted by Claas (#111)
    taffy can be a wolf sure. but imo super lame vote


    so we should just follow me instead
    what has Sohijk done?
    3 things

    wolfy opener

    wolfy vote on me to try and get a pullback from me on my vote

    and then the ate now that is less towny than I would imagine a towny do it
  11. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed it is what it is my friend I have looked into...

    Quote Originally Posted by sOHiJK (#109)
    i am going to cry in a $%#!ing corner because evidently claas is now randing exe with me as his target
    it is what it is my friend

    I have looked into ur soul
  12. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed taffy can be a wolf sure. but imo super lame vote...

    taffy can be a wolf sure. but imo super lame vote


    so we should just follow me instead
  13. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed dunno what that means the solve is kill sohi...

    Quote Originally Posted by Boquise (#88)
    claas doesnt feel as pointed to solving rn
    dunno what that means

    the solve is kill sohi and peek catbi
  14. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed naah

    Quote Originally Posted by sOHiJK (#75)
    either claas or turtle today imo
    naah
  15. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed yummy

    Quote Originally Posted by sOHiJK (#63)
    Quote Originally Posted by Claas (#62)
    Quote Originally Posted by sOHiJK (#57)
    lol am i actually gonna die d1 again
    do u wanna know why?

    its coz u wrote herehere which I decided was wolfy ahahahahah
    you can lick my ballsballs
    yummy
  16. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed do u wanna know why? its coz u wrote herehere...

    Quote Originally Posted by sOHiJK (#57)
    lol am i actually gonna die d1 again
    do u wanna know why?

    its coz u wrote herehere which I decided was wolfy ahahahahah
  17. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed lol Doggod and I are the only ones voting a wolf...

    lol Doggod and I are the only ones voting a wolf

    ahahahaha
  18. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed hmmmmm

    Quote Originally Posted by insomnia (#41)
    Quote Originally Posted by Claas (#34)
    Quote Originally Posted by insomnia (#30)
    Quote Originally Posted by lol (#10)
    vanilla towntown here
    ##Vote lol
    worst vote in the history of werewolfin
    it's ok, maybe you can get good sometimes
    hmmmmm
  19. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed worst vote in the history of werewolfin

    Quote Originally Posted by insomnia (#30)
    Quote Originally Posted by lol (#10)
    vanilla towntown here
    ##Vote lol
    worst vote in the history of werewolfin
  20. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed sOHiJK

    ##Vote sOHiJK
  21. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed we

  22. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed are

  23. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed how

  24. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed friends

  25. Replies
    303
    Views
    1,948

    Completed hey

  26. Postgame#460

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed like even the way the question is phrased is...

    Quote Originally Posted by Claas (#221)
    Quote Originally Posted by Violet (#213)
    Is it common to buss in turbo? How clear is the Illewei wagon?
    every1 except u is clear

    u joined the wagon when it was allready top wagon and the 3 best towns on it


    thats all

    like even the way the question is phrased is wolfy....
  27. Day 4#443

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed I have never seen u screw up and I always kill...

    Quote Originally Posted by Boquise (#434)
    theres also the more uh selfish read that i think Claas bets more that I will screw it up than Violet who doesnt really have that knowledge of me
    I have never seen u screw up and I always kill off the ppl I think are better (no offence to HF)


    but what i never do is bus

    only time I ever bus is if there is a red peek on my teammate or I think we win easier if i bus them in f5
  28. Day 4#433

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed I thought that illwei was mby a town adter all...

    Quote Originally Posted by Carlos (#429)
    Quote Originally Posted by Claas (#142)
    ##Vote Holyflare
    Why did you try to unvote Illwei then vote again…?
    I thought that illwei was mby a town adter all coz the vote on holyflare. then i saw the reasction and how votes moved and thought illwei still most likely
  29. Day 4#430

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed this is pretty clearly a wolf mindset. if u...

    Quote Originally Posted by Violet (#426)
    Quote Originally Posted by Claas (#422)
    Quote Originally Posted by Violet (#418)
    Quote Originally Posted by Claas (#412)
    they voted relatively early after I got the wagon going and the others joined and it was lead wagon.

    they were not avocaditng for it or thinking about who could be wolf

    easy life
    It is very hard for me to form reads so quickly, and in that way I was lucky that we flipped illewei early cause that helped a lot.
    come with an example of how it helped? ahahah
    Hf town, it helped me to make a read on you being town, albeit that was wrong.
    this is pretty clearly a wolf mindset.

    if u had been a villa u would have not made up that it helped u make a read when it clearly didnt in the world where u were a town.

    like this is legit outting
  30. Day 4#427

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed boq if u never talk with me ill never be able to...

    boq if u never talk with me ill never be able to explain it to u it seems.

    ask me or violet stuff because I can answer honestly and they cant
  31. Day 4#422

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed come with an example of how it helped? ahahah

    Quote Originally Posted by Violet (#418)
    Quote Originally Posted by Claas (#412)
    Quote Originally Posted by Carlos (#409)
    Quote Originally Posted by Violet (#121)
    ##Vote Illwei
    Why did you naked vote Illwei at eod?
    they voted relatively early after I got the wagon going and the others joined and it was lead wagon.

    they were not avocaditng for it or thinking about who could be wolf

    easy life
    It is very hard for me to form reads so quickly, and in that way I was lucky that we flipped illewei early cause that helped a lot.
    come with an example of how it helped? ahahah
  32. Day 4#419

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed imo also bad u didnt shoot violet. i figured...

    imo also bad u didnt shoot violet.

    i figured it out day3
  33. Day 4#417

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed Violet

    ##Vote Violet
  34. Day 4#416

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed boq plz go reread day1 it is imo really clear...

    Quote Originally Posted by Boquise (#408)
    I dont think Violet makes that HF kill

    I think Violet kills me because I began shading them yesterday
    boq plz go reread day1

    it is imo really clear


    also go look at who is trying to figure out the game after day1

    who is laying cover one day2




    another point pointing to violet was their opening post about *"ohh i thought it was on discord blalba" that no town would ever say its a filler wolf post that wolves post when they got nothing to say. like "ohh nice profile pic"
  35. Day 4#412

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed they voted relatively early after I got the wagon...

    Quote Originally Posted by Carlos (#409)
    Quote Originally Posted by Violet (#121)
    ##Vote Illwei
    Why did you naked vote Illwei at eod?
    they voted relatively early after I got the wagon going and the others joined and it was lead wagon.

    they were not avocaditng for it or thinking about who could be wolf

    easy life
  36. Day 4#410

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed its not a meme vote at all its a correct read...

    Quote Originally Posted by Carlos (#406)
    Quote Originally Posted by Carlos (#402)
    Quote Originally Posted by Claas (#91)
    Quote Originally Posted by Illwei (#77)
    what about me






    ahahahah alwasys the person not on the list is a wolf


    ##Vote Illwei
    This is a meme vote

    Why did you maintain your meme vote until eod?
    @Claas
    its not a meme vote at all

    its a correct read that I have around 80% succes with

    if a person does so little impact in my mind that I forget them on my reads list they are a wolf
  37. Day 4#407

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed this is so $%#!ing nice read from me

    Quote Originally Posted by Claas (#221)
    Quote Originally Posted by Violet (#213)
    Is it common to buss in turbo? How clear is the Illewei wagon?
    every1 except u is clear

    u joined the wagon when it was allready top wagon and the 3 best towns on it


    thats all
    this is so $%#!ing nice read from me
  38. Day 4#403

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed I can explain why its violet so no problem

    Quote Originally Posted by Boquise (#400)
    Quote Originally Posted by Carlos (#396)
    Quote Originally Posted by Boquise (#394)
    JC one of us is getting to lylo, should we state who we think is wolf between claas and violet?
    Let’s just vote today with 1 min to go

    No point sleeping
    fair

    i think it is claas
    what do you think
    I can explain why its violet so no problem
  39. Day 4#401

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed had that prepared when it got hammered. internet...

    had that prepared when it got hammered. internet was down last 5min here
  40. Day 4#399

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed they voted them when the wagon was infront by...

    Quote Originally Posted by Holyflare (#349)
    I don't think Violet, someone new to turbo, just busses their partner callously like that. Possible they had no idea what was going on but I doubt it.
    they voted them when the wagon was infront by alot and with strong villas me, boq and insomnia on it

    EL OH EL

    its a hell lot more likely than i would put pressure on my wolfmate

    what world u in
  41. Day 3#367

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed I am gonna be very honest. if any1 votes me when...

    I am gonna be very honest. if any1 votes me when I for sure was the only reason illwei got killed then GJ and HF

    Insomnia followed me that is 100%

    I got the wagon rolling both the first time and the 2nd time



    I did not vote some1 not in my "3 wolfreads" like happy says, go reread that post from me coz that is bollocks


    also

    I am only ever not posting much when im thinking about who can be the wolf and more importantly who is the joat so i dont accidentaly vote them.

    I Identified boq as joat yday

    GL and learn to play
  42. Day 3#343

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed no its not

    Quote Originally Posted by Holyflare (#335)
    Quote Originally Posted by Claas (#329)
    Quote Originally Posted by Holyflare (#325)
    ##Vote DogGod

    shoot happy and we just kill clas tomorrow if it's not over
    why would I be wolf over violet? lol
    Violet is the most pure thing I've ever seen. You weren't mafia killed despite claiming joat, you're already contemplating what the game looks like 1 cycle ahead to your wagon and that's pretty scummy too.
    no its not
  43. Day 3#338

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed no idea im lock clear atleast. I never bus d1...

    Quote Originally Posted by Boquise (#327)
    who should i pew pew
    no idea

    im lock clear atleast. I never bus d1 and that is the truth
  44. Day 3#329

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed why would I be wolf over violet? lol

    Quote Originally Posted by Holyflare (#325)
    ##Vote DogGod

    shoot happy and we just kill clas tomorrow if it's not over
    why would I be wolf over violet? lol
  45. Day 3#313

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed DogGod

    ##Vote DogGod
  46. Day 3#281

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed haahahah

    haahahah
  47. Day 2#270

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed boq V peek glglgl I shoot matt Happy

    boq V peek

    glglgl


    I shoot matt


    ##Vote Happy
  48. Day 2#255

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed this was weird

    Quote Originally Posted by matt (#26)
    Quote Originally Posted by matt (#21)
    Quote Originally Posted by matt (#19)
    Quote Originally Posted by Claas (#14)
    ##Vote Illwei
    No
    ##Vote Illwei
    No

    ##Vote matt
    this was weird
  49. Day 2#234

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed im debating matt or happy ill figure it out i...

    im debating matt or happy

    ill figure it out i hope
  50. Day 2#221

    Thread: Benneh has no thread pull

    by Claas
    Replies
    462
    Views
    3,996

    Completed every1 except u is clear u joined the wagon...

    Quote Originally Posted by Violet (#213)
    Is it common to buss in turbo? How clear is the Illewei wagon?
    every1 except u is clear

    u joined the wagon when it was allready top wagon and the 3 best towns on it


    thats all
Results 1 to 50 of 1555
Page 1 of 32 1 2 3 4
about us
Mafia Universe is a community hub for people who enjoy playing the forum variant of Mafia (also known as Werewolf). We offer fully automated Mafia games and a wide variety of customized features crafted to optimize your game experience. We also proudly host the Internet's only database of Mafia/Werewolf communities.

We hope you stick around!
Role of the Day
Hero

The Hero will passively and reflexively kill any King who attempts to execute the Hero.