Men på intet tidspunkt har han været på Stensikker eller Spefan ved EOD.
Det er jo nemt at give lidt heat tidligt på dagen hvis man trækker i land når det gælder (EOD)
Men på intet tidspunkt har han været på Stensikker eller Spefan ved EOD.
Det er jo nemt at give lidt heat tidligt på dagen hvis man trækker i land når det gælder (EOD)
Tror du bliver forvirret af mit multi quote helvedeDet er dig jeg gennemgår i 1142.
Ja se så er det jo en helt anden sag![]()
@Fryden
Ikke for at bringe dig i tvivl. Kan godt lide, at du har undersøgt det selv, så du ikke bare har sponget min analyse.
Vil du også hellere stemme expert først?
I posten før er jeg lock villa siger Sothys. Her er jeg nr 2 i POE.
Det her tilsyneladende hovedløse vrøvl og hoppen rundt uden overblik virker fake og ulvet.
Vi nakker Prof og så Sothys. Gider ikke rigtig køre rundt i det her mere. Det har været det samme i dagevis med tåbelige løgne og halve forsvar. Og de to nævnte ligner det samme. GO.
##Vote Professionalbettor
Er lidt ligeglad, men ja nu er stemmen sat!
Prøvede at quote det her ovenover![]()
Hvis vi har taget den forkerte rækkefølge, kan vi så få
@Thingyman
Til at speede spillet op???
Gift Ved Første Blik Day 5 Votecount
Votes Target Voters (Posts in Phase) 2 Professionalbettor Rup (37), Fryden (18) 3 Not voting Professionalbettor (7), Nilsson (45), sothys (40)
View Vote History
End day at majority is enabled. With 5 players alive, it takes 3 votes to reach majority.
Day 5 ends at 1:59 AM EDT on Friday, May 29th, 2020. There are 1590732000000 remaining.
Fint nok. Jeg tager ikke ansvaret, hvis nogen kvajer sig i F3.
##Vote Professionalbettor
Gift Ved Første Blik Day 5 Votecount
Votes Target Voters (Posts in Phase) 3 Professionalbettor Rup (37), Fryden (18), Nilsson (46) 2 Not voting Professionalbettor (7), sothys (40)
View Vote History
End day at majority is enabled. With 5 players alive, it takes 3 votes to reach majority.
Professionalbettor was lynched. They were:
Ulrik, Mafia Goon
Day 5 has ended.
Day 5 ended at 9:43 AM EDT on Wednesday, May 27th, 2020.
Game Over
All threats to Town have been eliminated. Town wins.
Town Members
@Bridgeking
@Fryden
@Jensen
@Melancholic Mind
@Nilsson
@NotACop
@Rup
@sothys
@Toganim
@Viggorous
x3 Mafia Goon
x9 Vanilla Town
x1 Town Alignment CopBridgeking (Kathrine, Vanilla Town)
Fryden (Skatter, Vanilla Town)
Jensen (Michael, Vanilla Town)
Melancholic Mind (Eva, Vanilla Town)
Nilsson (Stefan, Vanilla Town)
NotACop (Claus, Vanilla Town)
Professionalbettor (Ulrik, Mafia Goon)
Rup (Ronnie, Vanilla Town)
sothys (Cecilie, Vanilla Town)
Spefanovic (Carsten, Mafia Goon)
Stensikker ulv (Poul, Mafia Goon)
Toganim (Gert, Town Alignment Cop)
Viggorous (Vanessa, Vanilla Town)N4: Jensen — Factional KillN1: NotACop — Factional Kill
N2: Viggorous — Factional KillN3: Bridgeking — Factional KillN0: Jensen — Alignment Inspection
N1: NotACop — Alignment Inspection
Mafia Chat: Gift Ved Første Blik Mafia Chat
Graveyard Chat: Gift Ved Første Blik Graveyard Chat
Post-game discussion starts now.
Nemt.
Well done all![]()
gg
Glæder mig til at se et spil hvor Nilsson roller ulv.
Link gerne et hvis du har![]()
gg wp
Imponerende indsats Nilsson, hatten af.
Jeg havde regnet ud at hvis vi lynchede vores seer ville det få village til at steppe op og vinde spillet. men det er ok, I behøver ikke takke mig![]()
Told ya, Jensen var n0 peek
NotACop n1? Ingen anelse...
Godt spillet drenge.
Platformen vokset lidt på mig med tiden
Lad os så høre fra toga hvem han havde peeket
😂
GG!
Super comeback.
Jeg kunne se, at I døjede med softwaren nogle gange, hvilket er ærgerligt. Ville gerne have lavet en video over, hvordan man bruger forummet godt, men det fik jeg aldrig tid til. Jeg tror, at det var lidt unikt, at det voldede så meget besvær, og det skyldes nok, at I er vant til PN, som har et meget unikt forum.
Men får lige lavet videoen her i dag, og så kan I måske se den og give feedback efter på, om I stadig synes, forummet er irriterende og trænger til forbedringer? Har i hvert fald fået et godt forslag indtil videre
Det var nac, hvilket forklarer det var svært at finde
N0: Jensen — Alignment Inspection
N1: NotACop — Alignment Inspection
I slut posten er der en spoiler, “Actions”, der viser spillets actions btw
@Thingyman
Tænker siden er ok, men som begynder var det lidt svært.
Jeg er kun pas på, at den der reload funktion er bedre end auto-opdater.
Konge-software. ISO-funktionen er GULD værd. Hvis man kan få den i pisgul, så kan det vist ikke blive meget bedre.
Gg har gæster så misser after party men vil gerne havde invite til døde chat
@sothys
Du er godt nok god til at blive læst ulv, $%#! jeg var i tvivl om dig.
I dag har du post hvor jeg er lock villa, og i næste post skal jeg hænges hvis expert flipper villa. Jeg har ingenlunde kørt på ekspert.
I hvert fald ikke sammenlignet med Stensikker, som jeg bider mig fast i røven af to dage i træk. På trediedagen melder du så op, at min stemme på Stensikker Ulv er weird.
Du kan ikke være overrasket hvis vi hænger dig![]()
Hugs
Ty. Det var heldigt de NK'ede dig n2 for jeg er ret sikker på, at jeg var røget i en tunnel på dig der.![]()
Det er egentlig kun op mod eod at jeg havde brug for auto opdate
Men i vote historikken kunne jeg godt mangle tidspunkt for vote og ikke kun post nr
@Toganim
Er jeg peek?
Sorry
Haha. Gud hvor må du ha' ærgret dig over det move EOD D2. Wow.
NAC var peeket n1![]()
![]()
![]()
![]()
Det her er rigtigt. Og auto-update de sidste fem minutter kunne være rart, ja.
Det er sikkert også min manglende rutine der gør noget af det, netop op til EOD.
Mit miss den første aften var helt som jeg skrev, og sammen med at min første post med reads kagede rundt i dig og spefan gjorde mig sikker på at jeg lignede årtiets ulv og blev hængt
Jeg stemmer sent fordi jeg er oprigtigt paranoid over at stemme spefan hvis han er villa, da jeg selv har kørt meget over på at læse villa stemmer på melancholic.
Da stensikker så endelig skal i galgen, når jeg det ikke. Da jeg vil bruge vote funktionen er han væk i drop down menuen. Det havde været sjovt i kunne se mig 15 sekunder der, mens jeg så mig selv blive outet ulv for at misse eod. Det var selvfølgelig fordi han var majet og jeg faldt ned igen![]()
N0 var Jensen som alle læste ulv og fik 3 afk stemmer
N1 var NAC som døde samme nat
Kunne ikke finde d1 peeks fra Nilsson, bettor, Stefan og fryden. Havde i lagt?
Jeg skrev bare 'stemmer ikke Jensen' inden jeg fik mad og øl og glemte eod
Ved ikke hvor meget eller lidt det ses som peek.
D2 var jeg lidt varmere: 'Nilsson ryger op, jeg synes han hør et super v1llaish arbejde'
Nåede slet ikke at øve mig med softwaren fordi jeg var så usikker![]()
GG og tillykke til landsbyen - en fortjent sejr.
Tak for host thingy.
Brag.
Nilsson du havde forresten ret i tolkningen sf min “jeg ser...” post
Men åbenbart/tydeligt for vag når der var så stor forvirring
Det gav super god mening efter, jeg havde læst den tråd på PN. Kunne så ikke finde det andet peek, men var inde på, at du kunne ha' peeket NAC.
Well played! Spændende at følge
Der. Er en post hvor jeg erklære mine tone reads. Tilbage.
Jeg er en post fra at vinde spillet på d2keep on trucking fra min side af. Håber iøvrigt du har fået blod på tanden husk og kom på discord
@sports
Skal klart spille igen, har jo ikke været ulv endnu.
Finder discord på et tidspunkt.