Page 29 of 29 FirstFirst ... 19272829
Results 1,401 to 1,420 of 1420

Thread: [Danish Mafia Game] Gift Ved Første Blik Day 4
Day 4 

1. ISO #1401
    Bandwagoner Jensen's Avatar
    Community
    Pokernet

Første dag på kontoret i nogle måneder her, så giver en kende mindre flex (til gengæld gider jeg så heller ikke arbejde til sent som var standarden hjemme).

Jeg kommer på efter arbejde og en cykeltur. Jeg har et par korte tanker, men ikke fået læst op på alt det I har skrevet, så ved ikke om det er bedst at vente. Kan I så evt svare på ;-)

Jeg skal nok få læst op på Spefan, og så tænker jeg at vi tager den derfra. Er online fra senest 20 og frem til EOD, forhåbentlig også lidt tidligere.

2. ISO #1402
    Thread Analyst Nilsson's Avatar
    Community
    Pokernet

Disclaimer: Jeg kommer ikke til at vurdere mig selv. Det må I selv gøre. Og jeg kommer kun til at tage posts med, som jeg mener er relevante for spillet fremadrettet. Med andre ord; det her kræver, at alle villagers læser spew på Spefan. Vi læser situationer forskelligt, og vi kan allesammen bidrage, fordi vi ser dem fra forskellige POV’s. En anden grund til, at alle skal gøre det er, at jeg sammenlagt har ~10 spil werewolf - jeg er derfor ikke verdensmester til at læse spew.

Dag 1

#52: Spefan synes jeg ligner mig selv. Det var den her kommentar, jeg hentede ham for indledningsvist fordi han aldrig normalt går imod thread consensus som villager.

#152: Synes det er ærgerligt, at Baarup har mistet sin lange post, men sætter samtidig spørgsmålstegn ved, hvorfor NAC tror han er på afveje ift. at stemme Baarup. +point til Baarup.

#157: Sætter igen spørgsmålstegn ved NAC’s grund til, at han trækker sin stemme på Baarup tilbage. Flere +point til Baarup.

#194: Synes Jensen, Alex og Mags er startet off. Mags er den eneste han nævner - og imo på en ret tynd baggrund. Noget med aktivitet foran computeren. +point til Mags.

#197: Synes min kommentar om thread consensus er søgt. Giver jeg ham desværre delvist ret i iirc.

#274: Inden det her har Mags kommenteret, at han synes Spefans computer-kommentar er søgt. Spefan uddyber men ender med at sige, at han er kommet bedre efter det. minuspoint Mags.

#283: Inden det her har sothys konstateret, at Spefan har skiftet sin spillestil 100% - Spefan kan ikke genkende det helt, men forklarer det med et selvtillidsboost fra sidste spil, hvor han ramte 2/3 ulve. Meh. Kommer tilbage til det her med sothys peek af Spefan som den her interaktion må ses i relation til.

#304: Pointerer folks omtale af hinanden. At folk differentierer imellem at bruge PN- og MU-navne. Han har selv hidtil nævnt Baarup uden at nævne Rup, men har nævnt Stensikker Ulv / Mags med begge nicks den ene gang, han nævner ham. Små +point Baarup, små minuspoint Mags.

#369: Er frisk på at stemme Jensen som alternativ til Alex D1.

#384: Fortæller, at han har en gruppe spillere i bunden: Alex, Jensen, Mags og Baarup. Jeg tror ikke, det er usandsynligt, at han inkluderer en ulv i bunden her.

Dag 2

#452: Spefan synes Frydens D1 ser skidt ud pga. hans snak om vogne + EOD men at han bliver væk. Kan dog godt lide hans første post D2. Meh. Neutral.

#489: Sniksnak med Fryden hvor han ikke rigtigt forholder sig til ham, selvom han finder lidt mismatch imellem terminologi og spil. Små ulvepoint Fryden.

#503: Reagerer på, at Sothys peeker ham ulv. Jeg fandt personligt reaktionen villagery på tidspunktet.

#553: Case på Toga hvor han blandt andet kalder togas heat på expert tynd. Har dog peeket expert, så det er nok neutralt.

#558: Har sothys helt i bund. Mags, Fryden og mig i et midterfelt. Baarup + Expert peeket. Han kommenterer kun på Mags + Fryden men ved sgu ikke helt, hvad jeg skal lægge i det.

#563: Forklarer mig, hvordan han kan se, at sothys havde peeket ham ulv. Jeg fattede det ikke på tidspunktet.

#619: Misforståelse mellem Baarup og Spefan. Jeg vil sige, at det er imponerende, hvis de har sat hele den interaktion op som w/w. Også med tanke på, at Baarup bytter rundt på Spefan og Jensens D1. Det giver bare ikke super meget mening at gøre over for sin medulv. +point Baarup.

#719: kommenterer positivt på Frydens arbejde. Jeg ved sgu ikke om det siger noget om frydens rolle.

#720: Forsvarer expert. Men det er fordi det er hans peek. Neutralt.

#731: Heater sothys for at stemme en anden end ham selv. +point sothys.

#741: Skriver et indlæg, hvor han forsvarer mig omkring aktivitet. Virker pænt skørt da jeg imo har været ok aktiv. Forsvarer samtidig expert - men igen pga. det er hans peek.

#828: indlæg om sothys jf. nedenstående skriv

#845: indlæg om sothys jf. nedenstående skriv

Dag 3

#867: skriver undskyld til sothys for at $#@!e op. Ved jeg sgu heller ikke helt, hvad jeg skal synes om.

#912: sår tvivl om alle peeks. I hvert fald +point til sothys. Giver ikke rigtigt mening at så tvivl om her, hvis det var hans medulv.

#982: Baarup havde forinden skrevet, at Spefan var likely ulv. Nu forsvarer Spefan sig og kalder det både tyndt og forkert. Fin konsistens i argumentationen og giver mening altsammen. Men det giver alligevel +point til Baarup.

#988: Hans andet fakepeek expert kan han nu tale åbent om. Han finder Experts posts konstrueret nybegynderagtige. Skriger i øst og vest. Jeg synes den her kommentar spewer Expert villager. Særligt pga. tidspunktet hvor Expert allerede får en del heat.

#1011: Case på Mags hvor han kommer frem til, at han både kan være villager og ulv. Det er den her jeg synes var overordentligt tynd, og hvor han manglede nogle væsentlige pointer. minuspoint, Mags.

#1016: indlæg om sothys jf. nedenstående skriv. Selvom han finder sothys mest ulvet, åbner han dog døren til et lynch af mig.

#1018: indlæg igen om peeks som sår tvivl om sothys - men finder samtidig sothys villagery. Mikroskopiske pluspoint til sothys.

#1023: uddybning til mig om Mags, hvor Spefan argumenterer for, at spiller anderledes end sit ulvespil. Men skriver samtidig, at han kun kan forestille sig, at man med vilje spiller anderledes med tre ulvespil i streg. Små minuspoint til Mags.

#1105: Påtaler, at Baarup går under radaren. Tildels også fryden. Meget fokus på Mags. Store pluspoint til Baarup, små til fryden, og minuspoint til Mags.

#1115: Tror jeg er villager, men skriver at nogle af mine argumenter er off. Han finder iøvrigt på et scenarie, hvor Toga har peeket mig som ulv.

#1117: Giver ulvepoint til dem som ihærdigt prøver at grave peeks frem. Det betyder for mig pluspoint til sothys + Mags.

#1122: Skriver, at expert har været marginalt bedre i dag, men vil stadig gerne stemme ham. Pluspoint expert.

#1125: Stiller et kritisk spørgsmål til fryden, hvor han er utilfreds med rækkefølgen på en liste. Mags + expert + ham selv ligger nederst. +point til fryden.

#1128: Undrer sig over, at sothys stadig har ham i bunden. Efterspørger argumenter. Pluspoint til sothys.

#1143: Heater sothys. Virker imo legit. Pluspoint sothys.

#1184 + #1191 begynder det der for mig kan ligne lidt falsk spew eller hvad man skal kalde det. Men ved sgu ikke med sothys + Spefans øvrige interaktion.

#1235: Er ikke glad for, at Fryden ikke er der. Og at sothys er der. Pluspoint til Fryden og sothys.

#1252: Har blandet fryden og Baarup sammen. Det gør man ikke ift. en ulvemate. Begge for pluspoint.

#1269: Heater mig for, at jeg har skrevet, at jeg vil ISO’e folk. Trækker det dog tilbage #1279.

#1297: Han skriver til Jensen, at Mags/sothys er mere likely ulve end mig. Konsistent ift. hans villalean tidligere på mig.

#1317: Fremhæver igen, at det er vildt spillet af sothys. Lugter altså lidt.

#1321: Stemmer expert.

Sothys + Spefan:

Sagaen om sothys peek på Spefan + EOD D2. Sothys læser ham 100p forskelligt fra et tidligere spil. Spefan kommenterer på det, hvortil sothys svarer, at han kommer til at peeke ham n1. Sothys fakepeeker ham så ulv og Spefan reagerer kraftigt og kalder sothys ulv med reference til Ploven i sidste spil.

Han bruger blandt andet argumentet om, at han som ulv selvfølgelig ville NK’e sothys, hvis han var ulv med det statement (sothys havde rent n0). Der kan dog to grunde til, at de ikke har valgt at NK’e sothys:

1) De har ikke troet, han var seer.

2) Han er ulv.

1)’eren er mest plausibel. Det er tvivlsomt hvorvidt sothys vil fakepeeke Spefan der som ulv og så efterfølgende starte hans vogn ved EOD D2. Men igen, det er jo sothys. Der er i hvert fald et scenarie, hvor de har tænkt, at de kunne råbe ulv efter hinanden (som de gør) for derefter at kunne cleares efter den ene flipper ulv. Det scenarie forklarer meget godt sothys ageren ved EOD D2. Han starter Spefans vogn, men har ikke regnet med, at den flyver - og med 100p sandsynlighed ikke med sit villa-peek i modvognen. Det er jo freaking uheldigt, hvis de har lavet det stunt. For han vil være outet i løbet af kort tid, hvis han bliver på Spefan - fordi han ikke bliver NK’et. Så han er nødt til at stemme sit villa-peek og så brygge en bortforklaring på D3.

Jeg er nok 70/30 på, at sothys er villager her. Men jeg har en nagende fornemmelse af, at Spefans udbrud mod sothys mod slutningen af D3 var fake. Jeg følte den i hvert fald ikke 100p. Men pas.

Opsummering:

1. Jeg synes, at Baarup er spewet villager. + har en god stemme D2 på Spefan.

2. Fryden er for mig at se spewet villager i lidt mindre grad end Baarup. Men hans stemme på Spefan D2 er bare så god, at jeg tror han er villager nærmest altid. WW er et simpelt spil. Og han sætter altså stemme nummer 5 kl. 22.00. Det tror jeg ikke, han gør som ulv.

3. Jeg hælder til, at sothys er spewet villager, men har mine betænkeligheder jf. ovenstående skriv.

4. Jeg synes noget kan indikere, at Expert er spewet villager (særligt #988 er vild, hvis de er w/w). Men kan godt være w/w, hvis Mags også er ulv for så har Expert været nødsaget til at vælge at lave en case på en af sine to ulvemates. Så giver det mening, at den han laver er så tynd som den er. Og at Spefan angriber den efterfølgende efter Toga dør. Det giver dog også mening, at man som ulv fakepeeker sin nybegynder-ulve-mate, da man så har en legitim grund til ikke at stemme ham så længe seeren er i live.

5. For mig at se er Mags den, der bliver spewet tydeligst ulv.

Konklusion:

Jeg kommer ikke til at stemme hverken Baarup eller Fryden i det her spil. Medmindre der er nogen, der kommer med nogle seriøst gode argumenter, så er jeg ret sikker på, at Mags er klart bedste lynch. Men jeg skal selvsagt lige ha’ ISO’et ham med særligt fokus på hans interaktioner med Spefan.

Mit forslag til PoE: 

Mags —> Expert —> Sothys.

3. ISO #1403
    Automatic Game Mod Mafia Host's Avatar
    Community
    Mafia Universe
    Gift Ved Første Blik Day 4 Votecount

Votes Target Voters (Posts in Phase)
    1 Nilsson Professionalbettor (3)
    6 Not voting Fryden (7), Nilsson (12), Jensen (3), sothys (19), Stensikker ulv (4), Rup (21)

View Vote History

End day at majority is enabled. With 7 players alive, it takes 4 votes to reach majority.

Day 4 ends at 4:00 PM EDT on Tuesday, May 26th, 2020. There are 1590523260000 remaining.

Posted at 0 days, 9 hours, 22 minutes, 59 seconds remaining.

4. ISO #1404
    Bandwagoner Fryden's Avatar
    Community
    PokernetDK

Især når jeg er tidspresset. Og fordi den er i fin tråd med min tanke om rækkefølgen.

Jeg giver selvfølgelig mig selv lidt fri i aften, men det bliver nok med kaffe og fødderne oppe. Ifm EOD. (Jeg er færdig med studieaktivitet til ind i august når denne opgave er afleveret, så jeg giver gas!)

5. ISO #1405
    Low Hanging Fruit Professionalbettor's Avatar
    Timezone
    UTC+02:00
    Community
    Pokernet
    Vi kan vel konkludere nu at mags og Nilsson ikke er w/w.

Nilsson kunne sagtens være w med spefan, men nægter at tro på han kan være det med Mags.

Hvis en af de 2 dør bliver meget løst i mit hoved.

Fryden/sothys må være den anden ulv.

6. ISO #1406
    Community
    Pokernet

Du har nu efterhånden slået fast med syvtommersøm, at du stemte Alex over Jensen D1, fordi du troede, at Jensen kunne være seer.

D2 som det allerførste laver du de her indlæg:

Quote Originally Posted by Stensikker ulv (#450)
    WP NotACop.
    Ærgerligt med Alex, og jeg fortryder, at jeg ikke blev/hoppede tilbage på Jensen.
    Quote Originally Posted by Stensikker ulv (#453)
    ##Vote Jensen

@Jensen
    Du har altså noget arbejde der skal gøres, hvis jeg skal væk fra dig i dag.
    Hvad var det, der gjorde, at du ikke længere troede, at han var seer efter nattens begivenheder?

7. ISO #1407
    Thread Analyst sothys's Avatar
    Community
    pokernet.dk
    Quote Originally Posted by Professionalbettor (#1405)

Nilsson kunne sagtens være w med spefan, men nægter at tro på han kan være det med Mags.

og hvis det ikke er tilfældet er det så mellem dig og rup ?

hvordan kan du skrive sådan en post uden noget baggrund ?

hvad vil du med den ?

det er ret vigtigt at vi kan læse hinanden villas på kryds og tværs, og du er så lidt med at du ryger seneste som nr 2 i en poe. Det er ret skidt for villas, da jeg faktisk er tilbøjelig til gerne at ville resolve dig mens vi har et misslynch til rådighed.

8. ISO #1408
    Community
    Pokernet
    Mags har meget belejligt peeket både sothys (n0) og Spefan (n1). Det betyder, at det er meget sparsomt med interaktioner. Faktisk har Mags ingen interaktioner med Spefan før han stemmer Expert over Spefan på D3. Han har ikke på noget tidspunkt i løbet af spillet forholdt sig til ham. Overhovedet. Altså heller ikke på D3.

Det er begrænset, hvad han har brugt af tid på at løse spillet - ud over at råbe ulv efter mig (+ Fryden). Det bruger han det meste af D3 på.

Peeket på Spefan gør iøvrigt også, at han med god samvittighed kan stemme Toganim over Spefan på D2, selvom Toga virker til at være lock villager for ham. Han heater både Baarup, Expert, fryden og mig gennem spillet. Allesammen over flere dage iirc. Det har ikke gjort min tro på, at sothys kan være ulv mindre.

9. ISO #1409
    Community
    pokernet.dk
    Quote Originally Posted by sothys (#1407)

hvad vil du med den ?

det er ret vigtigt at vi kan læse hinanden villas på kryds og tværs, og du er så lidt med at du ryger seneste som nr 2 i en poe. Det er ret skidt for villas, da jeg faktisk er tilbøjelig til gerne at ville resolve dig mens vi har et misslynch til rådighed.
    nå så blev jeg nysgerrig aligevel og professionalbetter blev min første iso for dagen.
    han er aldrig ulv med spefan imo.
    professinalbettor:

10. ISO #1410
    Timezone
    Community
    Pokernet

hvad vil du med den ?

Hvad med mig eller rup?

Det er meget simpelt - Kan ikke se nogen verden hvor mags og nilsson er ulve sammen, så derfor må det være enten eller.

Synes selv baarup har virket mest villa af resten af flokken i tråden så den anden ulv må være mellem dig eller fryden.

Jeg deler bare mine tanker.

Tænker nok villa skal vinde selvom jeg bliver misslynched idag eller imorgen. Generel feel jeg får af tråden lige nu er at Mags ryger idag - hvis han flipper villa så må Nilsson være ulv. Hvis mags flipper ulv så bliver jeg misslynched i morgen og den sidste ulv findes dagen efter.

11. ISO #1411
    Community
    pokernet.dk
    Quote Originally Posted by Professionalbettor (#1410)

hvad vil du med den ?

Hvad med mig eller rup?

Det er meget simpelt - Kan ikke se nogen verden hvor mags og nilsson er ulve sammen, så derfor må det være enten eller.

Synes selv baarup har virket mest villa af resten af flokken i tråden så den anden ulv må være mellem dig eller fryden.

Jeg deler bare mine tanker.

Tænker nok villa skal vinde selvom jeg bliver misslynched idag eller imorgen. Generel feel jeg får af tråden lige nu er at Mags ryger idag - hvis han flipper villa så må Nilsson være ulv. Hvis mags flipper ulv så bliver jeg misslynched i morgen og den sidste ulv findes dagen efter.
    vi cross postede - jeg komme rikke til at stemme dig med mindre noget ændre sig meget.
    hvis du er ulv med spefan i det her spil så har du spillet awesome og må få alle boblerne i min sodavand.

12. ISO #1412
    Community
    pokernet.dk
    hvem er dine peeks?

13. ISO #1413
    Bandwagoner Rup's Avatar
    Community
    Pokernet
    Quote Originally Posted by sothys (#1411)

vi cross postede - jeg komme rikke til at stemme dig med mindre noget ændre sig meget.
    hvis du er ulv med spefan i det her spil så har du spillet awesome og må få alle boblerne i min sodavand.
    Så Mags er ulv mens Jensen, Bettor, du og jeg er clear i dine øjn ? Var Nilsson også clear hos dig ? Så du har Fryd som sidste ulv ?

14. ISO #1414
    Automatic Game Mod Mafia Host's Avatar
    Community
    Mafia Universe
    Gift Ved Første Blik Day 4 Votecount

Votes Target Voters (Posts in Phase)
    1 Nilsson Professionalbettor (5)
    6 Not voting Fryden (8), Nilsson (14), Jensen (3), sothys (23), Stensikker ulv (4), Rup (22)

View Vote History

End day at majority is enabled. With 7 players alive, it takes 4 votes to reach majority.

Day 4 ends at 4:00 PM EDT on Tuesday, May 26th, 2020. There are 1590523260000 remaining.

Posted at 0 days, 7 hours, 22 minutes, 59 seconds remaining.

15. ISO #1415
    Timezone
    Community
    Pokernet
    Sad lige og skrev jeg savnede excel ark fra NAC? (Tror han plejer at lave det ellers er det Maho)

Dog fed funktion med Vote History, som jeg lige trykkede på imens, tænker den vil være mit største baggrund for mine fremtidige votes.

Har svært ved at finde den sidste ulv der skulle være mellem Fryden/Sothys/Baarup (Givet Nilsson/mags er w/v - no way w/w).

Har arbejde til 17 og ser bold med gutterne fra 18 og frem så bliver kun fra mobilen jeg kan se nye replies fremover, forventet også til eod.

Sponger måske Jensen og har ikke lyst til at vote sammen med mags/nilsson idag.

16. ISO #1416
    Community
    pokernet.dk
    mere gennem læsning(smider hvad jeg konkludere sålees vedsiden af navn):

professinalbettor(villa:

se min #1409 han er aldrig ulv med spefan imo

fryden:
    #30-#31 godt ulve spil hvis ulv
    #238 tør man stille sin med ulv alene?
    #490 helt anden liste end 238 - peeks?
    #692 - Tror ikke fryden med antal spil trækker den af som ulv. - igen er du ulv er det bare spasser godt spillet.
    #837 !!!!!!! stopper iso - fryden du er en gylden gud hvis du er ulv

837 er jo en cross stemme med mig.som er en på tidspunktet decider mellem toga og spefan. - not happening.

Jeg har ikke læst mere på fryden efter det.

så i min verden kan vi køre
    jensen
    sothys
    fryden
    bettor
    villas og bare stemme mellem rup mags nilsson og finde to ulve.

17. ISO #1417
    Bandwagoner Jensen's Avatar
    Community
    Pokernet
    Nå, jeg er ikke up to date på alt hvad der er postet, og har bevidst sprunget Nilssons iso af Spefan over, da jeg gerne vil læse ham igennem uden at være influeret af andre først.

Mit take i går, som jeg gerne vil have input på, og det er måske allerede givet:

Stemmer mod EOD ligner for mig at Mags prøver at springe på Expert, da han på det tidspunkt tror at det kan betyde er lynch af Expert fremfor Spefan. Jeg ser bare ikke nogen grund til at lave det move, hvis det ikke er fordi han troede at han kunne få lavet et lynch der. Har jeg ret, så har han selvfølgelig outet sig selv. Spm er så om det er et fancy move, og Expert stadig kan være ulv, eller om det clearer ham fuldstændigt.

I den tankeproces, så er jeg dog stadig i tvivl om Mags tanke bag det, da han jo outer sig selv anyway, så det kan være en pludselig indskydelse med få sekunder tilbage, og så må han redde den i dag, eller bare en ofring, da ham for en villager og mig og BK ude giver en lækker F5 med de to andre ulve stadig i spil.

Tanker?

18. ISO #1418
    Community
    pokernet.dk
    Quote Originally Posted by Jensen (#1417)
    Nå, jeg er ikke up to date på alt hvad der er postet, og har bevidst sprunget Nilssons iso af Spefan over, da jeg gerne vil læse ham igennem uden at være influeret af andre først.

Mit take i går, som jeg gerne vil have input på, og det er måske allerede givet:

Stemmer mod EOD ligner for mig at Mags prøver at springe på Expert, da han på det tidspunkt tror at det kan betyde er lynch af Expert fremfor Spefan. Jeg ser bare ikke nogen grund til at lave det move, hvis det ikke er fordi han troede at han kunne få lavet et lynch der. Har jeg ret, så har han selvfølgelig outet sig selv. Spm er så om det er et fancy move, og Expert stadig kan være ulv, eller om det clearer ham fuldstændigt.

I den tankeproces, så er jeg dog stadig i tvivl om Mags tanke bag det, da han jo outer sig selv anyway, så det kan være en pludselig indskydelse med få sekunder tilbage, og så må han redde den i dag, eller bare en ofring, da ham for en villager og mig og BK ude giver en lækker F5 med de to andre ulve stadig i spil.

Tanker?
    jeg er ikke nået til mags endnu, men iso lige fryden og expert - eller sponge post numre i min iso af dem og se om du kan se nogle ulve der, jeg tror altse der bare er to villas.

19. ISO #1419
    Bandwagoner Rup's Avatar
    Community
    Pokernet
    Quote Originally Posted by Jensen (#1417)

Tanker?

Der var 3 votes på Bettor. Vi ved alle sammen at den ene var ulv, Spefan.
    Vi har en klar mistanke om at den anden, Mags outede sig selv.
    Jeg var den tredje og jeg ved at jeg er villa derfor tager jeg ikke stilling til min position nu.

Hvis de var lykkedes med at få betto hængt og han var ulv ville alle på bettor jo se rigtig gode ud i dag for at have hængt en ulv.
    Det vil sige at både Mags og spefan nok ikke var først i køen idag og derfor kun 1 misslynch fra et win.

Så jo de kunne i mine øjn godt have forsøgt at smidt bettor under bussen, især med bettors postcount i mente, Så var de nok enige om at Spefan/mags var bedre win mulighed end bettor/mags

20. ISO #1420
    Community
    pokernet.dk
    https://www.mafiauniverse.com/forums...72#post3941372

rup gør det 3/3 på toga/spefan hvor han kan gøre det 4/2

nilsson og stensikker cross voter toga frem lige efter det.

nilsson jeg er virkelig virkelig ked af det men hvis jensen er peeket. så er ulvene dig og mags.

jeg har læst de andre for at finde en ulv, og den er der ikke. Rup kan være en bobler skjult ulv, men så er han det med en af jer.

det giver en poe der hedder:

jensen
    sothys
    fryden
    rup
    bettor
    nilsson
    mags

Jeg er nået frem til overstående ved at læse bettor fryden og rup. som fra min stol ender i en f3 for jeg hænger både nilsson og mags over dem og det er mig der kan flyttes i den poe.

medmindre toganim sidder og græder snot i dødechatten over at vi tror jensen er et peek, og jeg spiller resten afspillet med mig selv og jensen som clear.