Page 10 of 35 FirstFirst ... 8910111220 ... LastLast
Results 451 to 500 of 1746

Thread: [Danish Mafia Game] Gift Ved Første Blik

1. ISO #451
    Quote Originally Posted by Jensen (#447)
    Beklager mit manglende fravær i går. Havde obv stemt Alex hvis jeg havde været der til EOD, givet det var ham eller mig.

@Viggo/Toga

Antager I at NAC udelukkende er en kombi af seerhunt/SPK, eller hvor meget vægt skal der lægges i hans villa til ulv liste? Tænker seerhubt/SPK i meget kraftig grad overskygger listen, men vil gerne have jeres take på det, både til fremtidige spil, men også så jeg (vi alle) tænker korrekt her, i.e. ikke skal lægge for meget i hans liste.

BK obv SHC.

Læser lige de seneste 100-200 posts igennen igen, og kommer med random observationer/spørgsmål.
    Bakker du også baglæns

Quote Originally Posted by Jensen (#448)
    Quote Originally Posted by Bridgeking (#446)
    Quote Originally Posted by sothys (#445)
    Bk er shc jeg har aldrig ment andet. Skal nok lade være med at joke forklare senere sorry
    ##Vote sothys
    Kan du uddybe BK?

Ja

Som sagt er det her slet ikke den sothys jeg kender
    Og alt det pis her er imho bare med til at skabe en masse forvirring som vi ikke får en skid ud af.

Jeg har brugt 30-45 min på at lede efter et sted hvor nac peeker nilsson, og jeg gider ikke bruge min tid på pis

2. ISO #452
    Bandwagoner Spefanovic's Avatar
    Timezone
    UTC+02:00
    Community
    Pokernet

Synes Frydens d1 ser skidt ud, særligt når han lagde så meget i at vi skulle få nogle gode vogne og en brugbar eod.

Kan dog egentlig godt lide hans post i dag, hvor han skriver at han kommer med en sang fra de varme lande og understreger at han netop ikke havde meldt sig afk.

@Fryden hvor mange spil har du spillet cirka?

Rup/Baarup ligner sig selv i alle roller d1, er ikke fan af at han stemmer udenfor vognene (er en generel ting) og lurker tråden. Men han er sgu vil1a.

3. ISO #453
    ##Vote Jensen

@Jensen
    Du har altså noget arbejde der skal gøres, hvis jeg skal væk fra dig i dag.

4. ISO #454
    Thread Analyst Nilsson's Avatar
    Community
    Pokernet
    Quote Originally Posted by Stensikker ulv (#453)
    ##Vote Jensen

@Jensen
    Mags. Jeg har lidt svært ved at få en fornemmelse af, hvor du er i spillet ud over, at du godt kan lide Toga - og ikke kan lide Jensen. Hvad har du ellers af reads?

5. ISO #455
    @Nilsson
    Er det med vilje du bare fyrer spørgsmål afsted, uden at svare på de svar du får ?

Altså ikke negativt ment, og ikke fordi du behøver gøre det - men læser du dem overhovedet ?

6. ISO #456
    Thread Analyst sothys's Avatar
    Community
    pokernet.dk
    Alle de "problemer" du har med at spille her har jeg også, jeg har prøvet at definere dem.

"Lille boks at skrive i"
    "multi quote system"
    "Hvid baggrund - kan ikke finde en nightmode"
    "personlighed" - jeg syntes ikke sitet har lige så meget personlighed som pn, jeg er en type person der glemmer at vinde i brædt spil fordi jeg hygger mig med spillet.

så at du syntes jeg er off er helt fair, jeg er off.
    På pn bliver spillet perfekt for mig, jeg kan ikke lade være med at følge med hele tiden, her glemmer jeg lidt at spillet eksistere, og det bliver lidt en chore at skulle finde ind til spillet.
    og ingen diss til thingyman, i overstående. Jeg er bare et vane dyr, havde det på samme måde da jeg spillede champs, og den gang troede jeg bare at det var fordi jeg syntes spillet er sjovere med folk jeg kender, det er det så ikke.

nu til selve spillet:
    JHC(Joke hunter clear) regnde jeg med nogen ville spørge ind til, det er ikke en stave fejl. Det er en peace offering til nilsson. Da jeg havde ham som ulv med NAC pga joken kun set fra mit synspunkt var sjov hvis den blev postet i ulve kanalen om hans med ulv. Så har altser aldrig ment han var SHC.

og nu tage jeg ungerne med ud i virkligheden regner ikke med at være vildt aktiv før i aften.

7. ISO #457
    Quote Originally Posted by sothys (#456)
    @Bridgeking
    Alle de "problemer" du har med at spille her har jeg også, jeg har prøvet at definere dem.

"Lille boks at skrive i"
    "multi quote system"
    "personlighed" - jeg syntes ikke sitet har lige så meget personlighed som pn, jeg er en type person der glemmer at vinde i brædt spil fordi jeg hygger mig med spillet.

På pn bliver spillet perfekt for mig, jeg kan ikke lade være med at følge med hele tiden, her glemmer jeg lidt at spillet eksistere, og det bliver lidt en chore at skulle finde ind til spillet.
    og ingen diss til thingyman, i overstående. Jeg er bare et vane dyr, havde det på samme måde da jeg spillede champs, og den gang troede jeg bare at det var fordi jeg syntes spillet er sjovere med folk jeg kender, det er det så ikke.

nu til selve spillet:
    JHC(Joke hunter clear) regnde jeg med nogen ville spørge ind til, det er ikke en stave fejl. Det er en peace offering til nilsson. Da jeg havde ham som ulv med NAC pga joken kun set fra mit synspunkt var sjov hvis den blev postet i ulve kanalen om hans med ulv. Så har altser aldrig ment han var SHC.

og nu tage jeg ungerne med ud i virkligheden regner ikke med at være vildt aktiv før i aften.
    fair
    Jeg synes bare stadig du ødelægger mere for landsbyen end godt er

p.s
    boksen kan du gøre større - det har jeg selv lige fundet ud af
    bare hiv i de streger nede i hjørnet

8. ISO #458
    Community
    Pokernet
    Quote Originally Posted by Bridgeking (#455)
    @Nilsson
    Er det med vilje du bare fyrer spørgsmål afsted, uden at svare på de svar du får ?

Altså ikke negativt ment, og ikke fordi du behøver gøre det - men læser du dem overhovedet ?
    Uden at jeg er helt sikker på hvilke svar du specifikt refererer til, så er det med vilje, ja. Og ja jeg læser dem. Og jeg bruger de svar jeg får aktivt i mine reads. Men jeg kan kun skrive 50 indlæg på to dage, hvorfor jeg er lidt varsom med at kommentere på alt.

@Viggo

Du skrev, at Alex' kommentarer til dig var dårlige på en villagery måde. Hvorfor mente du, at en ulv var mindre likely til at skrive dem? Altså lidt i relation til dit svar om stemmeskift.

9. ISO #459
    Quote Originally Posted by Rup (#388)
    Mags.
    Du har været ulv med mig, så hvordan er dette mit ulve spil ?
    Nåede ikke at svare dig i går, så det gør jeg nu i stedet.

Jeg er enig i, at dette ikke er dit ulvespil - det mener jeg også, at jeg har skrevet tidligere.

Men imo er det altså heller ikke dit villaspil. Jeg har kigget dine tre seneste spil igennem, hvor du er villa, og der interagerer du langt mere med folk, end du har gjort her.

Seneste jailkeeper på D1 skriver du blandt andet med Allund, LasVal, Ploven, Nilsson og Surrender. Derudover har du flere readposts, hvor du kommenterer på folk.

WW Vanilla+ Dag 1 har du også mange interaktioner med forskellige spillere, samt kommer med lister og stiller en masse spørgsmål om ting, du undrer dig over.

Det samme gør du i You Never Know Vanilla-spillet.

Din eneste interaktion dette spil er et par indlæg til sothys, samt dit spørgsmål til mig.
    Du har heller ikke rigtig kommet med nogle holdninger til de forskellige spillere andet end sothys, samt dit lidt mærkelige forsvar af nilssons indlæg.

Jeg mangler den paranoia, du plejer at have, når du er villa.

10. ISO #460
    I make poor decisions when drunk Viggorous's Avatar
    Community
    2+2 and PokerNet
    AKA
    VigGOAT
    Beklager mit manglende fravær i går. Havde obv stemt Alex hvis jeg havde været der til EOD, givet det var ham eller mig.

@Viggo/Toga

Antager I at NAC udelukkende er en kombi af seerhunt/SPK, eller hvor meget vægt skal der lægges i hans villa til ulv liste? Tænker seerhubt/SPK i meget kraftig grad overskygger listen, men vil gerne have jeres take på det, både til fremtidige spil, men også så jeg (vi alle) tænker korrekt her, i.e. ikke skal lægge for meget i hans liste.

BK obv SHC.

Læser lige de seneste 100-200 posts igennen igen, og kommer med random observationer/spørgsmål.
    Jeg er ikke i tvivl om at det er seer hunt.
    Derudover er det mekanisk bedste at tage en på modvognen til en villager vogn. Hvis du er ulv letter det trykker på dig fordi en, der ville have dig dræbt, er død, og hvis du er villager giver det også heat på dig at folk, som er ude efter dig, bliver dræbt - endnu mere fordi BK er shc og derved er 3 ud af de 4, som stemte dig villagers, og det ser jo ikke særlig godt ud for dig, og du vil nok være et relativt nemt Mislynch.

Jeg ved at BK havde et korrekt n0 peek, så derfor har han også været en mulighed at NKe, så at ulvene SHCer ham er ingen katastrofe for dem hvis de godt kan se sig tage BK næste nat Evt. Så fra et rent mekanisk synspunkt er NAC imo det "korrekte" kill, og som regel baserer man det på mekanik hvis ikke man har et stærkt read om at nogen spiller på en seer-y måde (og det har man sjældent helt vildt tidligt).

11. ISO #461
    Bandwagoner Jensen's Avatar
    Community
    Pokernet
    Quote Originally Posted by Toganim (#228)
    Apropros peeks (post 222) så smider jeg ikke mit peek idag. I gimmick spillet præsterede jeg at eliminere mig selv som potentiel seer allerede d1 med et forkert peek på Morten (soothys). Hvis jeg holder det til imorgen (eller senere) har jeg i hvert fald ikke $#@!et det op så tidligt
    Bryder mig ikke om ikke at lægge peeks, med mindre det er +EV at vi alle undlader at gøre det indtil D2. Vi kan dermed manøvrere omkring de to der dør D1/N1 (tage dem med, eller undlade), men vi misser også en SHC. Overall forstår jeg det nok bare ikke. Vil du uddybe?

Quote Originally Posted by Toganim (#237)
    Nilsson virker til at være meget mere “in your face” i dette spil end i både gimmick (som Jes) og vanilla+ spillet. Er der nogen med mere historik som har input?

Ville ikke overraske mig hvis hr Nilsson og Alex var w/w. Siger ikke de er men please ikke clear den anden hvis den ene flipper ulv. Dog har jeg ikke noget imod at lade Nilsson tage et fripas idag med håb om at han evt bliver taget af ulvene hvis han er villa (han trak nk1 i gimmick)
    Alex not so much
    Jeg har ikke læst op på tidligere Nilsson spil. Min mavefornemmelse var at han startede helt anderledes i dette, men vil man ændre sit entrygame hvis man pludselig rander ulv? Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om jeg skal lægge noget i det, eller netop tro at man ikke ændrer det, og dermed at det er overvejende villaish.

Quote Originally Posted by Bridgeking (#322)
    Quote Originally Posted by Jensen (#317)
    Har ikke læst op. Toiletbesøg her. Dog interessant at se på counts at ens peek ligefrem går den vej 🙄
    Det her har jeg aldrig forstået folk hænger sig
    Sagt efter at du blev pænt sur over at dit peek dræbte dig om natten i sidste spil 😂😂

Quote Originally Posted by Viggorous (#326)
    Altså, Jensens post ligner mere en frustration over at en, som ikke "burde" stemme ham, stemmer på ham.

Hvor han burde være mere kritisk over at han er i fare for at blive lynchet, over at alle mulige pusher ham.

Jeg kan huske da jeg var ulv og pushed Jensen flippede han nærmest sit read på mig fordi han var så skeptisk over at jeg ville pushe ham. Den fornemmelse får jeg slet ikke af hans post her.
    Hvordan flippede jeg mit read, og fra hvad til hvad? Jeg havde faktisk svedt ud at du havde været ulv for nylig. Tilskrivt det alder, eller bare generelt manglende hukommelse her 🤷♂️

Quote Originally Posted by sothys (#348)
    nac viggo nilsson - for glory holes
    Slipup? 😂😂

@alle

Hvordan for man replyboksen størrre? Sidder med en helt skærm foran mig, og er paranboid ift at trykke på knapper jeg ikke ved hvad gør, samtidig med at det er irriterende at have 6 linier man kan se, fremfor alt det man har gang i at skrive.

12. ISO #462
    Quote Originally Posted by Nilsson (#454)
    ##Vote Jensen

@Jensen
    Mags. Jeg har lidt svært ved at få en fornemmelse af, hvor du er i spillet ud over, at du godt kan lide Toga - og ikke kan lide Jensen. Hvad har du ellers af reads?
    Jeg skifter også lidt, når jeg læser folk igennem, så det kan jeg godt forstå.
    Jeg ved, at sothys og Spefan er villas.

Jeg føler mig efterhånden overbevist om, at Baarup er ulv. Du kan se mit seneste indlæg om ham, som jeg lavede inden jeg så dit spørgsmål.

Derudover tror jeg også, at Jensen er ulv.

Jeg tror, toga er villa. Lige nu det samme med dig og viggo.
    Professionalbettor kunne godt være ulv, men han har stadig for få posts til at konkludere noget.

Det er faktisk mest fryden og bk, jeg har svært ved at læse. Det hjælper dog selvfølgelig, at BK nu er shc.

13. ISO #463
    Hmm. Jeg trækker mit villa-lean på viggo tilbage. Jeg er nok lidt farvet af, at han har peeket mig.

14. ISO #464
    Community
    Pokernet
    Quote Originally Posted by Professionalbettor (#400)
    Melancholic Mind har arbejdet for meget til at det kan være en god stemme, tror ulve ville hive de lange posts ud senere hen end dag 1

Jensen ser jeg heller ikke som ulv i dette spot, mindes han var meget aktiv i tidligere game da han blev pushet
    Dette her er bare så mærkeligt som det kan blive. Hvorfor stemmer du en af os, hvis du ikke tror at vi er ulve. Var du vågnet op lidt tidligere, så kunne der have været en anden vogn, eller du kunne trods alt have stemt udenfor vognene.

@BK

Godt læst, fravær/manglende tilstedeværelse skulle det nok have været :-)

@Alle

Kunne se at BK skrev at man kunne trække i hjørnet og gøre boksen større. Dette fungerer dog ikke fra iPad. Men, klikker jeg “Advanced editor”, så får jeg en større boks, og de quote jeg har lavet kommer med.

Hvad betyder reply? Ville tror at det var det samme som at quote, men ligner bare en tom boks...?

15. ISO #465
    Bandwagoner Rup's Avatar
    Community
    Pokernet
    Quote Originally Posted by Stensikker ulv (#459)
    Quote Originally Posted by Rup (#388)
    Mags.
    Du har været ulv med mig, så hvordan er dette mit ulve spil ?
    Nåede ikke at svare dig i går, så det gør jeg nu i stedet.

Jeg er enig i, at dette ikke er dit ulvespil - det mener jeg også, at jeg har skrevet tidligere.

Men imo er det altså heller ikke dit villaspil. Jeg har kigget dine tre seneste spil igennem, hvor du er villa, og der interagerer du langt mere med folk, end du har gjort her.

Seneste jailkeeper på D1 skriver du blandt andet med Allund, LasVal, Ploven, Nilsson og Surrender. Derudover har du flere readposts, hvor du kommenterer på folk.

WW Vanilla+ Dag 1 har du også mange interaktioner med forskellige spillere, samt kommer med lister og stiller en masse spørgsmål om ting, du undrer dig over.

Det samme gør du i You Never Know Vanilla-spillet.

Din eneste interaktion dette spil er et par indlæg til sothys, samt dit spørgsmål til mig.
    Du har heller ikke rigtig kommet med nogle holdninger til de forskellige spillere andet end sothys, samt dit lidt mærkelige forsvar af nilssons indlæg.

Jeg mangler den paranoia, du plejer at have, når du er villa.
    Og jeg er heldigvis heller ikke Seer som jo er den eneste rolle tilbage når det hverken er mit villa elel ulve spil jeg har med mig

16. ISO #466
    Community
    2+2 and PokerNet
    AKA
    VigGOAT
    Quote Originally Posted by Nilsson (#458)
    @Viggo

Du skrev, at Alex' kommentarer til dig var dårlige på en villagery måde. Hvorfor mente du, at en ulv var mindre likely til at skrive dem? Altså lidt i relation til dit svar om stemmeskift.
    nogle af de ting han skrev synes jeg ikke rigtig hang sammen eller virkede gennemtænkte. det var for mig at se villagery at han på den måde havde det svært med at placere mit push af ham og at han stillede nogle spørgsmål som svaret burde være åbenlyst til, fx da han siger det er mærkeligt at jeg beder toga om at vote ham. For det er jo ikke som sådan mærkeligt at jeg beder toga om at hjælpe mig med at lynche en person jeg tror er ulv, og det vil man som ulv også godt kunne se. Men Alex i situationen virkede til at være meget skeptisk over for det der skete, og derfor satte han spørgsmålstegn ved noget, som en ulv med det kølige overblik nok ikke ville tænke nærmere over.

noget af det sværeste at fake som ulv er villagery irrationalitet og forvirring, som fremstår naturligt. For mennesker ER irrationelle og laver pointer, der ikke hænger sammen rent naturligt, især hvis man er oppe at køre (som man tit er hvis man er ved at blive misslynchet). Det var svært for mig at følge et par af Alex' posts, men de virkede troværdige og naturlige.

En anden ting var at han på ingen måde spillede for at redde sig selv, som en ulv ville gøre. Han stemmer selvfølgelig sin modvogn som man skal, men Alex er mere bekymret over, hvem det er, der pusher ham og hvorfor, end at han er opsat på at få lynchet Jensen.
    Jeg ville tro at en ulv i det spot ville bruge mere energi på at rette fokus mod Jensen og opfordre folk til at lynche ham, men Alex bruger sin tid på at være mistænksom over for dem, som er ved at lynche ham. Han prøvede ikke at redde sin egen røv, han prøvede at løse spillet i form af mit push på ham, i et spot hvor han var max presset og hvor man som ulv ville være fokuseret på overlevelse.

17. ISO #467
    Bandwagoner Rup's Avatar
    Community
    Pokernet
    Jeg er stadig mest hooked på Sothys som den ene ulv.

Og BK er shc

Jeg er lidt usikker på Mags da han flip flopper lidt på mig, og jeg havde en klar forventning om at han ville læse mig bedre end han gør.

18. ISO #468
    Community
    2+2 and PokerNet
    AKA
    VigGOAT
    Hvordan flippede jeg mit read, og fra hvad til hvad? Jeg havde faktisk svedt ud at du havde været ulv for nylig. Tilskrivt det alder, eller bare generelt manglende hukommelse her 🤷♂️
    I spillet hvor jeg var ulv med Schmug og Kris begyndte jeg at pushe dig ikke langt fra eod. Du blev meget paranoid og flippede dit read af mig fra villa til ulv.

I går virkede du ikke til at være generet af at folk prøvede at lynche dig.

19. ISO #469
    Community
    Pokernet
    Har lige læst Baarups seneste ulvespil igennem, og det ligner han ikke i dette. Han har været ikke tilstedeværende her, hvor han i ulvespillet kom med indspark, holdninger etc. Postcounts D1 ca det samme.

Også checket Spefan, da jeg syntes der var noget som var off. Ikke læst han igennem endnu (Spefan, har du et link til seneste ulvespil på PN?), men postcounts, typen af posts etc harmonerer fint med hans villa spil.

20. ISO #470
    Quote Originally Posted by Jensen (#469)
    Har lige læst Baarups seneste ulvespil igennem, og det ligner han ikke i dette. Han har været ikke tilstedeværende her, hvor han i ulvespillet kom med indspark, holdninger etc. Postcounts D1 ca det samme.

Også checket Spefan, da jeg syntes der var noget som var off. Ikke læst han igennem endnu (Spefan, har du et link til seneste ulvespil på PN?), men postcounts, typen af posts etc harmonerer fint med hans villa spil.
    Har du også læst hans seneste villa-spil?
    Altså observationen ift. seneste ulvespil betyder jo imo intet i sig selv, hvis du ikke samtidig kan konkludere, at han ligner sit villa-spil.

21. ISO #471
    Community
    Pokernet
    Quote Originally Posted by Viggorous (#468)
    Quote Originally Posted by Jensen (#461)
    I spillet hvor jeg var ulv med Schmug og Kris begyndte jeg at pushe dig ikke langt fra eod. Du blev meget paranoid og flippede dit read af mig fra villa til ulv.

I går virkede du ikke til at være generet af at folk prøvede at lynche dig.
    Jeg spurgte i vist forrige spil, hvad jeg skulle gøre når folk trykkede mig på maven. Ignorere det, eller pushe tilbage. En eller anden svarede at jeg gerne måtte gå holdningen hos den der pushede på klingen, som jeg så gjorde i det spil.

Jeg er dog overall kommet til den konkkusion at alene det at vi alle måske har tre personer vi helst vil stemme, så skal der i snit også være tre mand på mig. At folk tager fejl vil jeg gerne påpege ved at spørge ind, men jeg bestræber mig på ikke at flippe mit read på dem, udelukkende af den grund. Jeg var efter Mags i det spil hvor ham og Baarup var ulv, da han lavede en case ud af noget som var forkert (og som tre andre så spongede ham på....WTF), og på Allund i sidste spil hvor jeg var ulv, da det Allund påpegede i min optik ikke gav mening,

Jeg har i dette spil ikke rigtigt trådt i karakter, og det er derfor lidt svært at sige at folk er off, da det er jo valide punkter flere er kommet med, og forstår godt f.eks. Mags tvivl om mig, givet at jeg ikke har leveret noget epokegørende. Det er der så ca halvandet døgn at råde bod på, og hvor der er lidt mere tid, ikke mindst hvis det skal pisse ned hele dagen i morgen :-)

22. ISO #472
    Community
    Pokernet
    Quote Originally Posted by Stensikker ulv (#470)

Altså observationen ift. seneste ulvespil betyder jo imo intet i sig selv, hvis du ikke samtidig kan konkludere, at han ligner sit villa-spil.
    Jo, han ligner sit villaspil, som er forskelligt fra hans ulvespil. Har læst begge dele. Dårligt formuleret af mig.

23. ISO #473
    Quote Originally Posted by Jensen (#472)

Jo, han ligner sit villaspil, som er forskelligt fra hans ulvespil. Har læst begge dele. Dårligt formuleret af mig.
    Det forstår jeg ikke, at du synes.
    Nu skriver du selv, at han i ulvespil kom med "indspark, holdninger etc. Postcounts D1 ca det samme".

Betyder det, at du ikke mener, han normalt kommer med indspark og holdninger som villa?

24. ISO #474
    Du er selvfølgelig i din gode ret til at mene, hvad du vil. Forstå mig ret.

Men jeg synes din gennemgang af Baarups tidligere spil er enormt vag og bærer præg af, at du bare lige har skimtet for at kunne sige, at du har gjort det. Og det er ulvet.

25. ISO #475
    Community
    2+2 and PokerNet
    AKA
    VigGOAT
    Quote Originally Posted by Toganim (#390)
    Ok. Rup flyver ikke - han er en vingeskudt and

Over på Alex igen

Nice feature med countdown i venstre hjørne btw
    Det her er en ret interessant post.

På dette tidspunkt er vognene 4-3-2, 4 på Alex og 2 på Rup. Hvis Toga (som selv foreslog cfd'en på Baarup) selv skifter sin stemme fra Alex til Rup vil vognene være 3-3-3. Det er altså meget realistisk at Baarup kan lynches her. Men Toga gør intet for at få vognen til at blive til noget, faktisk lukker han den selv ned med den her post.

At sige han ikke flyver er derfor mærkeligt, for det gør han (medmindre han med flyver mener noget andet end at vognen tager fart).

Jeg synes det er en ulvet hændelse i sig selv. Hvis Jensen er ulv ser den endnu værre ud, for så ligner det et forsøg på at sikre et mislynch i en situation hvor en medulv er i fare.

26. ISO #476
    Quote Originally Posted by Viggorous (#475)
    Quote Originally Posted by Toganim (#390)
    Ok. Rup flyver ikke - han er en vingeskudt and

Over på Alex igen

Nice feature med countdown i venstre hjørne btw
    Det her er en ret interessant post.

På dette tidspunkt er vognene 4-3-2, 4 på Alex og 2 på Rup. Hvis Toga (som selv foreslog cfd'en på Baarup) selv skifter sin stemme fra Alex til Rup vil vognene være 3-3-3. Det er altså meget realistisk at Baarup kan lynches her. Men Toga gør intet for at få vognen til at blive til noget, faktisk lukker han den selv ned med den her post.

At sige han ikke flyver er derfor mærkeligt, for det gør han (medmindre han med flyver mener noget andet end at vognen tager fart).

Jeg synes det er en ulvet hændelse i sig selv. Hvis Jensen er ulv ser den endnu værre ud, for så ligner det et forsøg på at sikre et mislynch i en situation hvor en medulv er i fare.
    Det er godt set.
    JEg er dog ikke helt sikker på, jeg forstår dig ift. Jensen-delen.
    Altså tænker du, at Toga muligvis gør det for at redde Jensen eller Baarup?

27. ISO #477
    Bandwagoner Fryden's Avatar
    Community
    PokernetDK
    Quote Originally Posted by Spefanovic (#452)
    Hmm lidt træls start..

Synes Frydens d1 ser skidt ud, særligt når han lagde så meget i at vi skulle få nogle gode vogne og en brugbar eod.

Kan dog egentlig godt lide hans post i dag, hvor han skriver at han kommer med en sang fra de varme lande og understreger at han netop ikke havde meldt sig afk.

Rup/Baarup ligner sig selv i alle roller d1, er ikke fan af at han stemmer udenfor vognene (er en generel ting) og lurker tråden. Men han er sgu vil1a.
    Dettte er blot mit andet spil ever, jeg skal lige have kaffe at skylle frokosten ned med, så er jeg på pinden og i sving.

28. ISO #478
    Community
    pokernet.dk
    Quote Originally Posted by Bridgeking (#457)
    @Bridgeking

"Lille boks at skrive i"
    "multi quote system"

nu til selve spillet:

fair

p.s
    Ahh dku vi nu ikke lige.
    Jeg for bare for meget skær. Tid i det her spil, jeg har aldrig kaldt nilsson shc, så meget kan em dårligt malplaceret play on words heller ikke ødelægge.

29. ISO #479
    Community
    Pokernet
    Quote Originally Posted by Stensikker ulv (#462)
    ##Vote Jensen

@Jensen

Jeg føler mig efterhånden overbevist om, at Baarup er ulv. Du kan se mit seneste indlæg om ham, som jeg lavede inden jeg så dit spørgsmål.

Professionalbettor kunne godt være ulv, men han har stadig for få posts til at konkludere noget.

Det er faktisk mest fryden og bk, jeg har svært ved at læse. Det hjælper dog selvfølgelig, at BK nu er shc.
    Du synes, at Baarup startede godt. Han postede nærmest ikke efter det ud over sin fortsatte heat af sothys.

Hvorfor tror du, at han er mere likely ulv end villager, når han ifølge dig ikke ligner sit normale spil? Mit indtryk af ham er, at han finder det væsentligt sjovere at være ulv end villager. Han har været villager de seneste mange spil, så har svært ved at se det som værende ulvet, at han agerer off nu.

30. ISO #480
    Community
    2+2 and PokerNet
    AKA
    VigGOAT
    Quote Originally Posted by Stensikker ulv (#476)
    Det er godt set.
    For at redde Jensen.

Det skal retfærdigvis også bemærkes at toga angiveligt har tænkt at Jensen var seer, så derfor kan jeg som sådan godt forstå at han som villa kan holde hånden over ham på den måde som han gør.

Men det perspektiv har nogle andre interessante følger.

For det første skriver Toga I sin #292 hvad jeg kun kan læse som om at han anså Jensens tidlige "jeg har fået en villarolle" som et hint om at han er seer. Det antyder han i hvert fald på det kraftigste, og jeg kan kun læse det sådan.

Men!

Jensen peeker tidligt og tydeligt expert aka professionalbettor.

Senere på dagen, mens Jensen er lead wagon, angriber Toganim expertbettor for hans måde at gå til Jensen på, og for at han overdrevent fokuserer på jensen (med andre ord nævner ham i begge sine posts og stemmer ham)

Hvis Toga tror at Jensen er seer, så ville han automatisk også gå ud fra, at expert er clear.

Så hvorfor vil man som villager gå til angreb på en, man burde se som clear? Det kunne jo være et forsøg på at få bettor til at skifte sin stemme væk fra Jensen, men jeg synes de posts Toga laver om bettor I langt højere grad handler om at inkriminere ham end at få ham til at genoverveje sit Jensen push - han stemmer jo også ligefrem på ham, hvilket man aldrig vil gøre på en man anser som clear.

Jeg kan ikke se hvordan togas perspektiver og posts hænger sammen her.

Man kan givetvis glemme ting, men jeg har umiddelbart svært ved at se at man glemmer, hvem en, som man er ret sikker på er seer, har peeket.

31. ISO #481
    Community
    Pokernet
    Quote Originally Posted by Stensikker ulv (#473)
    Quote Originally Posted by Jensen (#472)

Ved ikke rigtigt hvad det er du prøver at bide dig fast i. Ja, jeg har læst D1 i det spil han var ulv med dig, og så tog jeg et villa spil (som jeg så åbenbart ikke kan finde igen). Han har faktisk holdning i de to seneste villa spil, som åbenbart ikke var dem jeg kiggede på. Men vi kan da altid diskutere hvor mange spil man skal gå tilbage i før man må poste. FYI så plejer jeg ikke at gøre ret meget i tidligere spil, og nej, jeg kommer ikke til at nærstudere det post for post.

Det forstår jeg ikke, at du synes.
    Nu skriver du selv, at han i ulvespil kom med "indspark, holdninger etc. Postcounts D1 ca det samme".

Betyder det, at du ikke mener, han normalt kommer med indspark og holdninger som villa?
    Ikke i samme grad, og det burde du også kunne læse ud af det jeg skriver. Hvad er det du gerne vil have mig til at sige, så det kan passe ind i den plan/agenda du tydeligvis har?

Quote Originally Posted by Stensikker ulv (#474)
    Du er selvfølgelig i din gode ret til at mene, hvad du vil. Forstå mig ret.

Men jeg synes din gennemgang af Baarups tidligere spil er enormt vag og bærer præg af, at du bare lige har skimtet for at kunne sige, at du har gjort det. Og det er ulvet.
    Vist svaret på ovenfor.

Til info, så har jeg vist 100% hitratio på at Mags pusher mig når han er ulv. Blot bonusinfo.

32. ISO #482
    Community
    Pokernet
    Ved ikke rigtigt hvad det er du prøver at bide dig fast i. Ja, jeg har læst D1 i det spil han var ulv med dig, og så tog jeg et villa spil (som jeg så åbenbart ikke kan finde igen). Han har faktisk holdning i de to seneste villa spil, som åbenbart ikke var dem jeg kiggede på. Men vi kan da altid diskutere hvor mange spil man skal gå tilbage i før man må poste. FYI så plejer jeg ikke at gøre ret meget i tidligere spil, og nej, jeg kommer ikke til at nærstudere det post for post.

Ovenstående var mit første del af mit svar, men kom åbenbart ind mellem quotes, så det så ud til at være fra tidligere.

33. ISO #483
    Quote Originally Posted by Nilsson (#479)
    Quote Originally Posted by Stensikker ulv (#462)
    ##Vote Jensen

@Jensen

Du synes, at Baarup startede godt. Han postede nærmest ikke efter det ud over sin fortsatte heat af sothys.

Hvorfor tror du, at han er mere likely ulv end villager, når han ifølge dig ikke ligner sit normale spil? Mit indtryk af ham er, at han finder det væsentligt sjovere at være ulv end villager. Han har været villager de seneste mange spil, så har svært ved at se det som værende ulvet, at han agerer off nu.
    Han startede godt ud fra, at hans forsvar af dig, havde jeg svært ved at se ham lave som ulv. Ikke så meget det, at han forsvarede dig, men mere det, han skrev.

Jeg synes slet ikke Baarup ligner sine 3 foregående spil. Du kan jo tjekke efter for at se, om du er enig. Du har en fin pointe i, at det ikke næødvendigvis er ulvet, at han agerer off ift. disse spil. Det kan være manglende motivation over en for ham kedelig rolle.
    Men han startede altså med at skrive "Jeg er ikke bange for den 50 post restrektion så jeg vil vise at jeg er klar !". Det har han ikke levet op til.

Desuden er der kæmpe forskel på, i hvilket spil, du er ulv. Baarup og jeg var ulve sammen i et 9-mands spil, hvor vi skrev sindssygt meget sammen i ulvechatten, planlagde strategier og tænkte over, hvordan vi skulle agere ift. hinanden.
    Det er noget helt andet i 13-mands spil og højere. Mit klare indtryk er, at når der er mere end 2 ulve, så falder aktiviteten drastisk i ulvechatten. Der er meget mindre koordinering, og man spiller mere sit eget spil.

Nu ved jeg ikke, hvor mange gange baarup har været ulv, men jeg husker ikke andre spil end det, vi havde sammen. Derfor finder jeg det også mere likely, at han er off i dette pga. han er blevet ulv og ikke ved, hvordan han skal agere, end manglende motivation over at være villa, som han måske finder kedeligt.

34. ISO #484
    Automatic Game Mod Mafia Host's Avatar
    Community
    Mafia Universe
    Gift Ved Første Blik Day 2 Votecount

Votes Target Voters (Posts in Phase)
    1 sothys Bridgeking (16)
    1 Jensen Stensikker ulv (10)
    9 Not voting Fryden (2), Nilsson (14), Jensen (9), sothys (6), Professionalbettor (0), Rup (2), Toganim (2), Spefanovic (1), Viggorous (7)

View Vote History

End day at majority is enabled. With 11 players alive, it takes 6 votes to reach majority.

Day 2 ends at 4:00 PM EDT on Sunday, May 24th, 2020. There are 1590350460000 remaining.

Posted at 1 days, 7 hours, 57 minutes, 59 seconds remaining.

35. ISO #485
    Quote Originally Posted by Viggorous (#480)
    Det er godt set.
    For at redde Jensen.

Det skal retfærdigvis også bemærkes at toga angiveligt har tænkt at Jensen var seer, så derfor kan jeg som sådan godt forstå at han som villa kan holde hånden over ham på den måde som han gør.

For det første skriver Toga I sin #292 hvad jeg kun kan læse som om at han anså Jensens tidlige "jeg har fået en villarolle" som et hint om at han er seer. Det antyder han i hvert fald på det kraftigste, og jeg kan kun læse det sådan.

Men!

Senere på dagen, mens Jensen er lead wagon, angriber Toganim expertbettor for hans måde at gå til Jensen på, og for at han overdrevent fokuserer på jensen (med andre ord nævner ham i begge sine posts og stemmer ham)

Hvis Toga tror at Jensen er seer, så ville han automatisk også gå ud fra, at expert er clear.

Så hvorfor vil man som villager gå til angreb på en, man burde se som clear? Det kunne jo være et forsøg på at få bettor til at skifte sin stemme væk fra Jensen, men jeg synes de posts Toga laver om bettor I langt højere grad handler om at inkriminere ham end at få ham til at genoverveje sit Jensen push - han stemmer jo også ligefrem på ham, hvilket man aldrig vil gøre på en man anser som clear.

Man kan givetvis glemme ting, men jeg har umiddelbart svært ved at se at man glemmer, hvem en, som man er ret sikker på er seer, har peeket.
    Endnu et virkelig godt indlæg. Du er tilbage på villalisten.

Nu du i øvrigt selv bringer det på banen, så kan jeg godt uddybe, hvorfor jeg i går spurgte dig ind til det med, hvordan man som villa bør peeke/fakepeeke.

Jensen skrev hans peek i et indlæg til mig, hvor jeg på det tidspunkt ikke kunne huske nogle indlæg fra professionalbettor. JEg tjekkede bagefter og kunne se, at professionalbettor endnu ikke havde postet.

Det kunne på mig tyde på, at Jensen kender folks roller og dermed lægger sit peek mere ubekymret, fordi han så ved, han har ret.
    Er det helt off?

36. ISO #486
    Community
    Pokernet

Jeg har læst både et ulve- og villaspil. Og er enig i, at han er off. Men jeg synes han havde nogle villagery posts til sothys ved EOD. Og jeg ved stadig ikke om jeg køber din pointe, selvom jeg godt kan forstå tankegangen.

/out for nu.

37. ISO #487
    @Jensen
    Jeg har ikke nogen agenda, men jeg vil gerne have dig til at uddybe, når du kommer med nogle imo tynde indlæg, som er alt for lette at lave som ulv.

Jeg spørger jo, fordi jeg er uenig i det, du skriver.
    Baarup har nemlig masser af holdninger, og han stikker til folk og stiller spørgsmål til de ting, han ikke forstår/er uenig i. Derfor undrer det mig også, hvis du synes han i dette spil ligner villa-baarup.

Du behøver ikke bruge mere tid på det, hvis du ikke har lyst.
    Det glæder mig, at du bider lidt igen. Det plejer du nemlig, og det gjorde du ikke i går.

38. ISO #488
    Community
    Pokernet
    Quote Originally Posted by Stensikker ulv (#485)
    Det er godt set.
    For at redde Jensen.

Men!

Nu du i øvrigt selv bringer det på banen, så kan jeg godt uddybe, hvorfor jeg i går spurgte dig ind til det med, hvordan man som villa bør peeke/fakepeeke.

Jensen skrev hans peek i et indlæg til mig, hvor jeg på det tidspunkt ikke kunne huske nogle indlæg fra professionalbettor. JEg tjekkede bagefter og kunne se, at professionalbettor endnu ikke havde postet.

Det kunne på mig tyde på, at Jensen kender folks roller og dermed lægger sit peek mere ubekymret, fordi han så ved, han har ret.
    Er det helt off?
    Jeg var 100% klar over at Expert ikke havde postede da jeg lagde mit peek. Du kunne så finde to andre grunde, som var dem jeg havde i tankerne da jeg smed mit peek (mht om jeg gør det som villa eller seer). Men igen, du nøjes med at gå ud af den ene tangent som passer din agenda.

39. ISO #489
    Timezone
    Community
    Pokernet
    Hmm lidt træls start..

Dettte er blot mit andet spil ever, jeg skal lige have kaffe at skylle frokosten ned med, så er jeg på pinden og i sving.
    Ok - ser jeg frem til. Har det nemlig lidt på samme måde med dig som jeg havde det med grovfil i sidste spil, hvor hans post stak i mange retninger.

På samme måde tænker jeg om dig.. du har flere posts, som er meget villa-ish skrevet, og meget giver god mening ift at det er spil nr 2 (fx at mafia host var let ulvet - sikkert bare en joke jeg misforstod)

Men så på den anden side har du virkelig godt styr på ww-begreberne og mindes ikke at have set nogle lave en liste som din som så grøn - men så igen så skriver du lige efter at du gerne vil have melancholic i en vogn, selvom han ligger over fx mig og NAC på listen 😅

Lige pt må du være neutral hos mig, så vil jeg se hvor du vipper henad senere i dag.

40. ISO #490
    Community
    PokernetDK
    Pt. er jeg her med en liste og strøtanker.

Bridgeking
    Professionalbettor
    Stensikker

Viggo
    Jensen
    Toganim
    Nilsson
    Sothys
    Spefan

Baarup

#367 Sothys vil have folk væk fra alex. Hvis Jensen flipper ulv er Sothys villa. Jensen villa = Sothys mere mistænkelig.

Hvis Viggos 475 står til troende, serverer den jo nærmest et helt ulvehold. Især hvis Jensen er ulv. Det polariserer lidt Jensen mellem seer og ulv. Han er nok en god vogn i dag, selvom han toppede min villaliste i går. De 4 der stemmer på Jensen er tillige SHC Bridgeking, de to dræbte Villas samt Proffessional der er bumpet en tak op på min liste.

Baarup stemmer uden for vognene, og der er selvfølgelig fokus på de 5 stemmer på melancgolic.

Stensikker har gode pointer omkring Baarup wolf, så han bliver i bunden af min liste. Det giver credit herfra, at det virker oprigtigt og kan relateres til et spil de var ulve sammen.

Melancholic kan tidlide Spefan og undertegnede, med mere spinkle plusser til Jensen og Sothys.

41. ISO #491
    Community
    PokernetDK
    Quote Originally Posted by Spefanovic (#489)
    Quote Originally Posted by Fryden (#477)
    Hmm lidt træls start..

Ok - ser jeg frem til. Har det nemlig lidt på samme måde med dig som jeg havde det med grovfil i sidste spil, hvor hans post stak i mange retninger.

På samme måde tænker jeg om dig.. du har flere posts, som er meget villa-ish skrevet, og meget giver god mening ift at det er spil nr 2 (fx at mafia host var let ulvet - sikkert bare en joke jeg misforstod)

Men så på den anden side har du virkelig godt styr på ww-begreberne og mindes ikke at have set nogle lave en liste som din som så grøn - men så igen så skriver du lige efter at du gerne vil have melancholic i en vogn, selvom han ligger over fx mig og NAC på listen 😅

Lige pt må du være neutral hos mig, så vil jeg se hvor du vipper henad senere i dag.
    Jeg læser ofte med, og især på det seneste på PN hvilket har givet mig lysten til et spil. Og nu havde jeg også tiden.

Jeg føler mig okay hjemme i spillet af en urutineret at være. Haar dog googlet efter en liste over forkortelser tidligere i dag. Jeg er ikke så off, at jeg troede Mafia Host var en ulv, du har ret i det var en joke. Heldigvis

42. ISO #492
    Timezone
    Community
    Pokernet

Har ét, nemlig mit allerførste spil overhovedet tilbage fra 2018

https://www.pokernet.dk/forum/ww-21er-dag-1.html

43. ISO #493
    Quote Originally Posted by Jensen (#488)
    Det er godt set.
    For at redde Jensen.

Men!

Er det helt off?
    Jeg var 100% klar over at Expert ikke havde postede da jeg lagde mit peek. Du kunne så finde to andre grunde, som var dem jeg havde i tankerne da jeg smed mit peek (mht om jeg gør det som villa eller seer). Men igen, du nøjes med at gå ud af den ene tangent som passer din agenda.
    Du er meget forhippet på at få mig til at fremstå som en der har en agenda om at få dig til at fremstå ulvet. Det har jeg ikke.

Jeg har en interesse i at høre mere om dine tanker, særligt dem jeg ikke forstår.
    JEg håber da, du kan overbevise mig om, at jeg tager fejl i mit nuværende read.

Du er begyndt mere at ligne forsvars-jensen, hvilket jeg godt kan lide.

Jeg er tilbage i tråden en gang i aften.

44. ISO #494
    Jensen er sgu nok ikke ulv.

##Vote Rup

45. ISO #495
    Community
    2+2 and PokerNet
    AKA
    VigGOAT

Er det helt off?
    Det synes jeg ikke man bør lægge så meget i. NAC gjorde fx det samme.

46. ISO #496
    Community
    Pokernet

Bridgeking
    Professionalbettor
    Stensikker

Viggo
    Jensen
    Toganim
    Nilsson
    Sothys
    Spefan

Baarup

#367 Sothys vil have folk væk fra alex. Hvis Jensen flipper ulv er Sothys villa. Jensen villa = Sothys mere mistænkelig.

Hvis Viggos 475 står til troende, serverer den jo nærmest et helt ulvehold. Især hvis Jensen er ulv. Det polariserer lidt Jensen mellem seer og ulv. Han er nok en god vogn i dag, selvom han toppede min villaliste i går. De 4 der stemmer på Jensen er tillige SHC Bridgeking, de to dræbte Villas samt Proffessional der er bumpet en tak op på min liste.

Baarup stemmer uden for vognene, og der er selvfølgelig fokus på de 5 stemmer på melancgolic.

Stensikker har gode pointer omkring Baarup wolf, så han bliver i bunden af min liste. Det giver credit herfra, at det virker oprigtigt og kan relateres til et spil de var ulve sammen.

Melancholic kan tidlide Spefan og undertegnede, med mere spinkle plusser til Jensen og Sothys.
    Dejligt med liste. Jeg er lidt uenig dog. Hvis jeg flipper villa, så er sothys mistænkelig. Det link kan jeg ikke helt se. Når jeg flipper villa, så har sothys blot valgt mellem to villas, og foretrukket mig over Alex. Hvis jeg var ulv (i sothys spot), så tror jeg klart at jeg ville foretrække et lynch af Alex, og få ham ud af spillet. Faktsik synes jeg at det leaner mere villa overall på sothys. Det sagt ligner det nu ikke at sothys som sådan er ude på at lynche mig, han er mere ude i at få stemmer væk fra Alex. Jo mere jeg tænker over det, jo mere provilla er det sgu’ at man ikke vil lynche Alex.

Jeg ser sgu’ irriterende ud, med de stemmer der er på mig. Men igen, givet at jeg ved at det er to villa vogne, så er det jo bare sådan det må være.

Mht Alex, og een nævnte at der må være een ulv minimum på ham. Jeg vil næste gætte på at der er to (sgu’ nok endda ret præcist). Man vil netop hellere have Alex ud fremfor mig.

Anyone. Nogen der som ulv ikke ville foretrække at tage Alex ud over mig (peeks kan selvfølgelig spille ind her), og i så fald hvorfor?

47. ISO #497
    Community
    pokernet.dk
    Quote Originally Posted by Bridgeking (#457)
    @Bridgeking

"Lille boks at skrive i"
    "multi quote system"

nu til selve spillet:

fair

p.s
    Ahh dku vi nu ikke lige.
    Jeg for bare for meget skær. Tid i det her spil, jeg har aldrig kaldt nilsson shc, så meget kan em dårligt malplaceret play on words heller ikke ødelægge.
    Jeg for bare for meget skærm tid i det her spil, jeg har aldrig kaldt nilsson shc, beklager at du BK har brugt tid på et finde et peek jeg ikke referere til, men den må stå for egen regning :P

Det her spil viker meget meget vagt i forhold til hvad vi plejer på PN.

derfor mener jeg at ulvene nemt kan findes mellem low posters.

opdateret liste:

toga

bk

baarup
    jensen

resten

spefan

48. ISO #498
    Community
    PokernetDK
    Quote Originally Posted by Fryden (#490)

Bridgeking
    Professionalbettor
    Stensikker

Viggo
    Jensen
    Toganim
    Nilsson
    Sothys
    Spefan

Baarup

Dejligt med liste. Jeg er lidt uenig dog. Hvis jeg flipper villa, så er sothys mistænkelig. Det link kan jeg ikke helt se. Når jeg flipper villa, så har sothys blot valgt mellem to villas, og foretrukket mig over Alex. Hvis jeg var ulv (i sothys spot), så tror jeg klart at jeg ville foretrække et lynch af Alex, og få ham ud af spillet. Faktsik synes jeg at det leaner mere villa overall på sothys. Det sagt ligner det nu ikke at sothys som sådan er ude på at lynche mig, han er mere ude i at få stemmer væk fra Alex. Jo mere jeg tænker over det, jo mere provilla er det sgu’ at man ikke vil lynche Alex.

Jeg ser sgu’ irriterende ud, med de stemmer der er på mig. Men igen, givet at jeg ved at det er to villa vogne, så er det jo bare sådan det må være.

Mht Alex, og een nævnte at der må være een ulv minimum på ham. Jeg vil næste gætte på at der er to (sgu’ nok endda ret præcist). Man vil netop hellere have Alex ud fremfor mig.

Anyone. Nogen der som ulv ikke ville foretrække at tage Alex ud over mig (peeks kan selvfølgelig spille ind her), og i så fald hvorfor?
    Det med Sothys er måske kluntet formuleret. Mener han er mere mistænkelig end hvis du er ulv. Men der han jo så også helt clear.

49. ISO #499
    Automatic Game Mod Mafia Host's Avatar
    Community
    Mafia Universe
    Gift Ved Første Blik Day 2 Votecount

Votes Target Voters (Posts in Phase)
    1 sothys Bridgeking (16)
    1 Rup Stensikker ulv (14)
    9 Not voting Fryden (5), Nilsson (15), Jensen (11), sothys (7), Professionalbettor (0), Rup (2), Toganim (2), Spefanovic (3), Viggorous (8)

View Vote History

End day at majority is enabled. With 11 players alive, it takes 6 votes to reach majority.

Day 2 ends at 4:00 PM EDT on Sunday, May 24th, 2020. There are 1590350460000 remaining.

Posted at 1 days, 5 hours, 57 minutes, 59 seconds remaining.

50. ISO #500
    Community
    pokernet.dk
    Lige som i sidste spil skal folk stoppe med at lægge så meget i at jeg ikke vil lynche en eller anden, om alex har en enkelt post nær eod i et et af 100 spil gør ingen forskel på han effiktivt har været afk og ikke læst op i alle spil vi har haft. - og ikke en rigtig del af EOD.

Det er ikke et hard defend eller forsøg på at skubbe votes,

nogen spurte til hvorfor jeg stemmer uden for vogne, i kan bare notere mig for at være en del af "vogne specielt på d1 er ringe for village" holdet.